[CAT]

A continuació esmenem els actes previstos per l’anarcosindicalisme a Catalunya i Balears.

 

Barcelona:

S’organitza l’acte a la Plaça del Verdum a Nou Barris a les 11:00h.

Hi hauran parlaments de seccions sindicals en conflicte i pica pica.

 

El Prat:

Celebra el centenari del sindicat el día 29 d’abril organitzant una ruta anarquista (11h) seguit d’un dinar popular i sobretaula amb sessió de vinils (13h).

La ruta sortirà des de l’estació de Renfe de El Prat i el dinar al Casal la Llavor.

 

Granollers:

L’acte tindrà lloc a la Plaça Maluquer i Salvador a les 18h amb parlaments i el concert de Sotabosc.

El dia 28 convoquen també concentració contra els accidents laborals davant les patronals del Vallès Oriental.

 

Hospitalet:

Es prepara acte a la seu del sindicat a Hospitalet a partir de les 10:30h on hi haurà presentació del còmic ‘1937 Los sucesos de mayo’ i a les 12:30h explicació sobre els treballs que du a terme la Fundación Anselmo Lorenzo.

 

La Bisbal d’Empordà:

Es convoca concentració a les 11h amb lectura de manifest i micro obert seguit de vermut musical a les 12h i un dinar popular a les 14h. Tot a la seu del sindicat al carrer Marimon Asprer 16.

 

Olot:

S’obrirà la jornada a les 10h amb una xerrada sobre racisme als llocs de treball que continuarà amb un vermut musical a les 12h i la lectura del manifest del 1 de maig a les 13:15h.

Tancarà la jornada un dinar popular seguit d’una sobretaula amb “els 9 d’Olot”.

 

Palma:

El sindicat organitza unes Jornades Anarcosindicalistes amb gran quantitat d’actes des del dia 25 d’abril i culminant amb una manifestació i concert el dia 1 de maig a les 11:30h.

 

Premià:

L’acte sindical tindrà lloc a la Plaça dels Països Catalans a les 11h amb parlaments de seccions sindicals i la Comissió de Pensionistes de CNT.

 

Al marge dels actes de l’anarcosindical, també s’ha convocat una manifestació sindicalista per part de la Taula Sindical de Catalunya a les 18h a la Rambla del Raval de Barcelona.

 

[CAST]

A continuación mencionamos los actos previstos por el anarcosindicalismo en Cataluña y Baleares.

 

Barcelona:

Se organiza el acto en la Plaza de Verdún en Nou Barris a las 11:00h.

Habrá discursos de secciones sindicales en conflicto y aperitivos.

 

El Prat:

Celebra el centenario del sindicato el día 29 de abril organizando una ruta anarquista (11h) seguido de un almuerzo popular y sobremesa con sesión de vinilos (13h).

La ruta saldrá desde la estación de Renfe de El Prat y el almuerzo será en el Casal la Llavor.

 

Granollers:

El acto tendrá lugar en la Plaza Maluquer i Salvador a las 18h con discursos y el concierto de Sotabosc.

 

Hospitalet:

Se está preparando un acto en la sede del sindicato en Hospitalet a partir de las 10:30h donde habrá presentación del cómic ‘1937 Los sucesos de mayo’ y a las 12:30h una explicación sobre los trabajos que lleva a cabo la Fundación Anselmo Lorenzo.

 

La Bisbal d’Empordà:

Se convoca concentración a las 11h con lectura de manifiesto y micrófono abierto, seguido de un vermut musical a las 12h y un almuerzo popular a las 14h. Todo en la sede del sindicato en la calle Marimon Asprer 16.

 

Olot:

Se abrirá la jornada a las 10h con una charla sobre racismo en los centros de trabajo que continuará con un vermut musical a las 12h y la lectura del manifiesto del 1 de mayo a las 13:15h.

Cerrarán la jornada una comida popular seguida de una sobremesa con “els 9 d’Olot”.

 

Palma:

El sindicato organiza unas Jornadas Anarcosindicalistas con gran cantidad de actos desde el día 25 de abril y culminando con la manifestación y concierto el día 1 de mayo a las 11:30h.

 

Premià:

El acto sindical tendrá lugar en la Plaza de los Países Catalanes a las 11h con discursos de secciones sindicales y la Comisión de Pensionistas de CNT.

 

Al margen de los actos del anarcosindicalismo, también se ha convocado una manifestación sindicalista por parte de la Taula Sindical de Catalunya a las 18h en la Rambla del Raval de Barcelona.